ၾကက္ဥ စားျခင္းျဖင့္ ကိုယ္အေလးခ်ိန္ ေလွ်ာ့ခ်ႏုိင္

ၾကက္ဥ တစ္ေန႔ တစ္လံုး စားျခင္းျဖင့္ ကိုယ္အေလးခ်ိန္ ေလွ်ာ့ခ်ရာတြင္ အေထာက္အကူ ျပဳဖြယ္ရွိ ၾကက္ဥအား အထူး အစားအစာ အျဖစ္ ထည့္သြင္း စဥ္းစား သင့္ေၾကာင္း၊ အေၾကာင္းမွာ ၾကက္ဥကို စားသံုးျခင္း အားျဖင့္ က်န္းမာေရးကို ေကာင္းမြန္ေစၿပီး အဝလြန္ျခင္းကို ကာကြယ္ တားဆီး ေပးႏိုင္ဖြယ္ ရွိသည္ဟု သုေတသန ပညာရွင္တို႔က ထုတ္ေဖာ္ ေျပာၾကား ခဲ့ေၾကာင္း သိရသည္။

အာဟာရေဗဒ ပညာရွင္တို႔ကလည္း ၾကက္ဥသည္ အာဟာရ ပါဝင္မႈ အမ်ားဆံုး အစားအစာမ်ား ထဲမွ တစ္ခု ျဖစ္ၿပီး ေန႔စဥ္ ၾကက္ဥ တစ္လံုး စားသံုးျခင္း အားျဖင့္ မ်ားစြာ အက်ဳိး ေက်းဇူး ျဖစ္ထြန္းေစမည္ ျဖစ္သည္ဟု အႀကံျပဳ တုိက္တြန္း ခဲ့ၾကသည္။

သုေတသန ပညာရွင္တို႔၏ ေတြ႕ရွိခ်က္အရ ၾကက္ဥတြင္ ကယ္လိုရီ ပါဝင္မႈ နည္းပါးေသာ္လည္း ပ႐ိုတင္းဓာတ္ ႂကြယ္ဝေၾကာင္း၊ အထူးသျဖင့္ ၾကက္ဥတြင္ ပါဝင္သည့္ ဗီတာမင္ဒီ၊ ဗီတာမင္ဘီ ၁၂ Selenium ႏွင့္ Choline တို႔ေၾကာင့္ က်န္းမာေရးကို မ်ားစြာ အေထာက္ အကူ ျပဳေစႏိုင္မည္ ျဖစ္ေၾကာင္း ေျပာၾကား ခဲ့ၾကသည္။

ထုိ႔ျပင္ ၾကက္ဥတြင္ ပါဝင္ေသာ အမိုင္ႏို အက္စစ္ဓာတ္သည္ ကေလးမ်ား၊ ဆယ္ေက်ာ္ သက္မ်ားႏွင့္ လူငယ္ လူရြယ္မ်ား အတြက္ မရွိမျဖစ္ အေရး ပါေသာ ဓာတ္ျဖစ္သည္ ဟုဆိုသည္။

ၾကက္ဥတြင္ ပါဝင္ေသာ အင္တီေအာက္ဆီးဒင့္ဓာတ္ ပမာဏမွာ ျမင့္မားလွၿပီး အုိမင္း ရင့္ေရာ္ျခင္းကို ကာကြယ္ ေပးႏိုင္ဖြယ္ ရွိသည္ဟု ဆိုသည္။

ေလ့လာဆန္း စစ္မႈအရ လူငယ္မ်ား၊ အသား အလြန္အၾကဴးစားသံုး သူမ်ားႏွင့္ ႏြားႏို႔ေရွာင္ၾကဥ္သူမ်ားအေနျဖင့္ ၾကက္ဥကို ပိုမိုစားသံုးျခင္းျဖင့္ အက်ဳိး ေက်းဇူးကို ခံစား ရဖြယ္ရွိသည္ ဟုဆိုသည္။

ၾကက္ဥႏွင့္ ပတ္သက္၍ အေရးပါေသာ ေတြ႕ရွိမႈမ်ားထဲမွ တစ္ခုမွာ ၾကက္ဥသည္ ဗီတာမင္ဒီႏွင့္ ပတ္သက္၍ အေရးပါေသာ ဓာတ္စာအရင္း အျမစ္တစ္ခု ျဖစ္သည္ဟု သုေတသန ပညာရွင္တို႔က အစီရင္ခံစာတြင္ ေဖာ္ျပခဲ့ေၾကာင္း သိရသည္။

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s