ေလ့က်င့္ခန္း လုပ္စရာမလိုဘဲ ဇီဝရုပ္ျဖစ္ပ်က္မႈ ျမန္ဆန္ေစရန္

ေလ့က်င့္ခန္း လုပ္စရာ မလိုဘဲ ဇီဝ ႐ုပ္ျဖစ္ပ်က္မႈ ျမန္ဆန္ေစတဲ့ နည္းလမ္းေတြ လုပ္ေဆာင္ၿပီး ကိုယ္အေလးခ်ိန္ ေလွ်ာ့ခ် ႏိုင္ပါတယ္။

နာနတ္သီး စားပါ

နာနတ္သီးမွာ ပါဝင္တဲ့ ဘ႐ိုမီလင္ က အစာအိမ္နဲ႔ အူလမ္းေၾကာင္း မအီမ သာျဖစ္မ ႈေတြကို ေကာင္းမြန္ေစ တယ္လို႔ နယူးေယာခ္မွ ေဒါက္တာ ဒန္ဟမ္နာက ေျပာပါတယ္။ ဘ႐ိုမီလင္က ပန္ခရိယ ဆဲလ္ေတြကို ကူညီေပး တာေၾကာင့္ အစာ ေခ်ဖ်က္မႈကို အားေပး ပါတယ္။ ဩဂဲနစ္ သီးႏွံမ်ား ကိုသာ စားသံုးပါ အသီးအႏွံေတြ ဝယ္ယူတဲ့ အခါ သ ဘာဝအတိုင္း စိုက္ပ်ိဳး ထားတဲ့ ဩဂဲ နစ္သီးႏွံေတြကို ေရြးခ်ယ္ ဝယ္ယူပါ။ ေလ့ လာမႈေတြ အရ ပိုးသတ္ေဆးေတြ သံုးထား တဲ့ အသီးအႏွံ ေတြကို စားသံုး တာေၾကာင့္ အဆီဆဲလ္ေတြ ထဲမွာ ပိုးသတ္ေဆး အ ၾကြင္းအက်န္ေတြ ရွိေနၿပီး အဲဒါေတြက ဇီဝျဖစ္ပ်က္မႈကို ေႏွးေစ တယ္လို႔ ေတြ႕ရွိ ထားပါတယ္။

တရားထိုင္ပါ

ေန႔စဥ္ပံုမွန္ တရားအား ထုတ္တာ က ဇီဝ႐ုပ္ျဖစ္ ပ်က္မႈကို ျမန္ေစ ပါတယ္။ စိတ္ဖိစီးမႈက ခႏၶာကိုယ္ကို အႀကီးအက်ယ္ ထိခိုက္ေစၿပီး ဗိုက္ပတ္ လည္မွာ အဆီပို ေတြကို စုေစပါတယ္။ တရား ထိုင္တာက စိတ္ဖိစီးမႈ ေလွ်ာ့ခ်ေပးၿပီး ဇီဝ႐ုပ္ျဖစ္ပ်က္ မႈကို ေကာင္းမြန္ေစပါတယ္။

လက္ဖက္ရည္ၾကမ္း ေသာက္ပါ

လက္ဖက္ရည္ကို တစ္က်ိဳက္ခ်င္း ေသာက္တာက ဇီဝ႐ုပ္ျဖစ္ ပ်က္မႈကို ျမန္ ဆန္ေစၿပီး ကိုယ္အေလးခ်ိန္ က်ဆင္းေစ ပါတယ္။ လက္ဖက္ရည္ၾကမ္းထဲမွာ ကက္ တီခ်င္ပါဝင္ တာေၾကာင့္ ဇီဝ႐ုပ္ျဖစ္ပ်က္ မႈျမန္ ဆန္ၿပီး ေသြးတြင္း မေကာင္းတဲ့ ကိုလက္ စထေရာ ေတြကိုလည္း ေလ်ာ့နည္း ေစပါတယ္။

ေရေအးေအးႏွင့္ ခ်ိဳးပါ

ခႏၶာကိုယ္ တုန္ယင္မႈ ကလည္း ဇီဝ ႐ုပ္ျဖစ္ ပ်က္မႈကို ေကာင္းေစ ပါတယ္။ ေရ ေအးေအးနဲ႔ ခ်ိဳးတာေၾကာင့္ ခ်မ္းတုန္လာ တာက ဇီဝ႐ုပ္ျဖစ္ ပ်က္မႈကို ေကာင္းေစၿပီး ၾကြက္သားေတြ က်ံဳ႕ညႇစ္မႈကို ျဖစ္ေစပါ တယ္။ ေရေအးေအးေၾကာင့္ ေအးတဲ့ဒဏ္ ကို ခံရေပမယ့္ ခႏၶာကိုယ္တြင္း အပူခ်ိန္ ေျပာင္းလဲမႈ မျဖစ္ေအာင္၊ ပံုမွန္ အပူခ်ိန္ကို ျပန္ရေအာင္ သဘာဝအတိုင္း ထိန္းညို တာက ဇီဝ႐ုပ္ ျဖစ္ပ်က္မႈကို ေကာင္းေစ ပါတယ္။

အရက္ကို ထိန္းခ်ဳပ္ေသာက္ပါ

စိတ္ထိခိုက္ ခံစား ေနရတာ ဒါမွမ ဟုတ္ အေပါင္းအသင္း ေတြနဲ႔ဆံုေတြ႕တာ မ်ိဳးေတြမွာ အရက္ကို အလြန္အကြ်ံ ေသာက္မိတတ္ပါတယ္။ အရက္နဲ႔ အခ်ိဳ ရည္ေရာစပ္ၿပီး ေကာ့ေတးေသာက္တာ၊ ဒါမွမဟုတ္ ဝိုင္ႏွစ္ခြက္၊ ဒါမွမဟုတ္ ဘီ ယာႏွစ္ပုလင္းေသာက္တာေၾကာင့္ ခႏၶာ ကိုယ္ရဲ႕အဆီေခ်ဖ်က္ႏိုင္စြမ္း ၇၃ ရာခိုင္ ႏႈန္းေလ်ာ့နည္းေစတယ္လို႔ သုေတသန ေတြမွာ ေတြ႕ရွိပါတယ္။ အသည္းက အဲလ္ကိုေဟာကို အစီတိတ္ အျဖစ္ ေျပာင္းလဲၿပီး ေလာင္စာ အျဖစ္ အသံုးျပဳ တာေၾကာင့္ ခႏၶာကိုယ္တြင္း သိုေလွာင္ ထားတဲ့ အဆီေတြ ၿဖိဳခြဲမႈေလ်ာ့ နည္းသြား ရတာပါ။

အခ်ဥ္ဓာတ္ရွိေသာ သစ္သီးအနံ့႐ွဴပါ

အခ်ဥ္အရသာ ရွိတဲ့ သစ္သီး ေတြရဲ႕ ရနံ႔ ဒါမွမဟုတ္ ပက္ပါမန္႔ ရနံ႔ကို ႐ွဴ႐ိႈက္ လိုက္တဲ့ အခါ အာ႐ံုေၾကာ စနစ္ကို လံႈ႔ ေဆာ္တာေၾကာင့္ ဇီဝ႐ုပ္ ျဖစ္ပ်က္မႈကို ေကာင္းေစ ပါတယ္။ ေလ့က်င့္ခန္း လုပ္ေန စဥ္မွာ သံပရာရနံ႔၊ စေတာ္ဘယ္ရီ ရနံ႔မ်ိဳး ရတဲ့အခါ ခႏၶာကိုယ္က ကယ္လိုရီအပို ေတြ ပိုမိုေလာင္ကြ်မ္း ႏိုင္ပါတယ္။

ေရေအးေအးေသာက္ပါ

ေရက ခႏၶာကိုယ္တြင္း လုပ္ငန္း ေဆာင္တာေတြ လုပ္ေဆာင္ဖို႔နဲ႔ ဆဲလ္အ တြင္း အစာအာဟာရေတြ ရရွိဖို႔အတြက္ မရွိမျဖစ္ပါ။ ေလ့လာမႈ ေတြအရ တစ္ေန႔ ကို ေရ ၈-၁၂ ဖန္ခြက္ ေသာက္သံုးသူ ေတြဟာ တစ္ေန႔ကို ေရေလးဖန္ခြက္ ေသာက္သံုး သူေတြထက္ ဇီဝ႐ုပ္ျဖစ္ပ်က္ မႈ ပိုမိုျမန္ဆန္ တာကို ေတြ႕ရပါတယ္။ ေရဓာတ္လိုအပ္တဲ့အခါ ခႏၶာကိုယ္က ဆာေလာင္မႈနဲ႔ မွားယြင္းၿပီး အစာေတြ ပိုစားမိႏိုင္ပါတယ္။ ေရကို ျပည့္ျပည့္ဝ၀ ေသာက္တာက အစာပိုမစားမိေအာင္ ထိန္းခ်ဳပ္ထားၿပီးသား ျဖစ္ေစပါတယ္။

အပူအစပ္ စားပါ

အစပ္စားတဲ့အခါ စပ္လြန္းလို႔ မ်က္ ရည္ထြက္တာ မ်ိဳးေတာင္ ျဖစ္တတ္ပါ တယ္။ အစပ္စားတဲ့အခါ ႏွလံုးခုန္ ႏႈန္းျမန္ လာတာ၊ အဲဒီအစာကို ေခ်ဖ်က္ဖို႔ စြမ္း အင္အသံုးျပဳ ရတာေတြေၾကာင့္ ကယ္လို ရီေတြေလာင္ကြ်မ္း သြားေစ ပါတယ္။

မတ္တတ္ရပ္ပါ

အထိုင္မ်ား တာက ကယ္လိုရီ ေလာင္ကြ်မ္းမႈ နည္းတာေၾကာင့္ ကိုယ္ အေလးခ်ိန္ တက္လာ ေစပါတယ္။ မတ္ တတ္ရပ္အလုပ္ လုပ္ရသူေတြ အေနနဲ႔ သိပ္မသိ သာေပမယ့္ အထိုင္မ်ား သူေတြ အေန ဝမ္းဗိုက္ပိုင္းမွာ အဆီပိုေတြ သိသိ သာသာ စုလာတတ္ ပါတယ္။ အထိုင္မ်ား သူေတြ အေနနဲ႔ ၃၀ မိနစ္ေလာက္ အလုပ္ လုပ္ၿပီးတိုင္း ၅ မိနစ္ေလာက္ လမ္းထ ေလွ်ာက္ေပးပါ။

ေကာ္ဖီေသာက္ပါ

ကဖင္းက ႏွလံုးခုန္ျမန္တာ၊ အသက္ ႐ွဴျမန္တာနဲ႔ ဇီဝ႐ုပ္ ျဖစ္ပ်က္မႈ ျမန္တာ ေတြ ျဖစ္ေစ ပါတယ္။ ကဖင္း ပါတဲ့ေဖ်ာ္ ရည္ေသာက္ သူေတြဟာ ကဖင္းမပါတဲ့ ေဖ်ာ္ရည္ေသာက္ သူေတြထက္ ဇီဝ႐ုပ္ ျဖစ္ပ်က္မႈ ၁၆ ဆ ပိုမို ေကာင္းမြန္ တာကို ေတြ႕ရပါတယ္။ ကဖင္းဓာတ္ အမ်ားအ ျပားေသာက္သံုး တာမ်ိဳးကေတာ့ သင့္ က်န္းမာေရးကို ထိခိုက္ ႏိုင္ပါတယ္။

အသက္႐ွဴေလ့က်င့္ပါ

အသက္႐ွဴ ေလ့က်င့္ခန္းက ေအာက္ ဆီဂ်င္ကို အလံုအေလာက္ ရရွိေစၿပီး ဇီဝ ႐ုပ္ျဖစ္ပ်က္မႈကို ေကာင္းေစ ပါတယ္။ ေယာဂက်င့္တာ၊ တရားထိုင္ တာေတြ ျပဳ လုပ္ေပးပါ။

ဇာျခည္ဝင္း(ေဆးဝါးတကၠသိုလ္)

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s